DigiAccess MMX is ERP en CRM in één
Dit soort kreten vereist misschien wat uitleg. Immers, waar staan ERP en CRM voor? ERP is de afkorting voor Enterprise Resource Planning, terwijl CRM Customer Relationship Management betekent. CRM laat zich binnen de Retail al snel vertalen naar klantenkaart meestal in combinatie met een loyalty systeem. Het ERP gedeelte maakt het mogelijk om met inkoop en verkoop processen te werken, voorraadbeheer te optimaliseren en op basis van rapportages een onderbouwde inschatting te maken op welke dag(en) van de week of welke tijdstippen op een dag u het gewenste aantal medewerkers (afroepkrachten) verantwoord in kunt zetten.
Naast de kassa transacties voor de directe verkopen, zijn het vastleggen van verkoopopdrachten voor klant specifieke bestelling, het inkopen van de klant specifieke goederen en deze weer aan de juiste klant leveren belangrijke processen.
Een goed automatiseringssysteem kan er voor zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. Uw hele organisatie kan ermee werken, en uw klanten worden optimaal bediend. Kortom als ondernemer kunt u kosten besparen (de juiste voorraad voor elk seizoen, de juiste hoeveelheid medewerkers op die momenten dat er ook klanten zijn en uw omzet verhogen door klant(groep) gerichte marketing mogelijkheden.
De combinatie van ERP en CRM in de BackOffice van uw winkel automatisering kan elke onderneming “goud” opleveren.