Nieuws


  • DigiAccess software download: tool voor BTW verhoging

    Het kabinet had het op prinsjesdag al aangekondigd en zal het lage btw-tarief verhogen van 6% naar 9%. Deze verhoging geldt per 1 januari 2019. Gebruikers van DigiAccess software kunnen gebruikmaken van de download tool om deze verhoging te implementeren. 

    Lees meer >

  • CCG Retail officieel partner van DigiAccess

    CCG Retail is officieel partner geworden van DigiAccess. CCG uit Deventer is een professionele partner met ervaring van kassasystemen uit o.a. horeca en retail. Wij bieden verschillende afrekenoplossingen en koppelingen met financiële software. De oplossingen van DigiAccess passen daar uitstekend bij en zullen voor ons, met de ervaringen van Exact E-POS, versterken voor de Exact Globe oplossingen", aldus Bert Nijland van CCG. 

    Lees meer >

  • Maak zelf uw reclamebordjes in MMX

    In DigiAccess MMX Basis worden artikelen beheerd. Denk daarbij aan een artikelomschrijving, barcode, prijs, etc. Deze één keer ingegeven informatie kunt u echter voor nog meer doeleinden gebruiken. Standaard beschikt DigiAccess MMX over een functie waarmee u eenvoudig en snel een A4 of A5 reclamebordje kunt maken wat gebruikt kan worden om producten extra onder de aandacht van uw klanten te brengen.

    Lees meer >

  • Laat uw klant het lekker zelf uitzoeken!

    Ondanks dat u uw uiterste best doet om alle artikelen in uw winkel juist te prijzen, komt het voor dat er toch wat onduidelijkheid is voor uw klanten. Gebruik van een zogenaamde price checker biedt dan uitkomst. DigiAccess MMX beschikt over een module welke in combinatie met een price checker het mogelijk maakt dat uw klanten zelf een barcode scannen en zo artikel en prijsinformatie kunnen krijgen.

    Lees meer >

  • Spaarsysteem in MMX, analyseer uw klant (via MS Excel)

    Het standaard in MMX aanwezige spaarsysteem is een programma onderdeel dat zorgt voor klantenbinding. Daarnaast geeft het, niet minder belangrijk, inzicht in het kooppatroon van uw klant. Hoe vaak en wanneer komt hij of zij naar uw winkel? En vanaf waar (wat is de reisafstand)? Wat koopt uw klant? Zogenaamde datamining geeft u betrouwbare informatie op basis waarvan u als ondernemer uw strategie kunt bepalen.

    Lees meer >